An integrative model for social marketing
مدل یکپارچه بازاریابی اجتماعی
تعداد صفحات انگلیسی: 19 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 23 صفحه
دانلود متن انگلیسی
پیشرفت در کاربرد بازاریابی اجتماعی در سلامت عمومی و موضوعات اجتماعی
مفهوم تنظیم خانواده و سلامت باز تولید شده به
عنوان یکی از اساسی ترین کانون های تلاش های بازاریابی اجتماعی در سراسر
دنیا شناخته شده است. همچنین توجهات بسیار گسترده ای به سلامت کودک و مادر،
کنترل بیماری اسهال ، افزایش تقاضا و دسترسی به خدمات با کیفیت سلامت،
پیشگیری از ایدر و کنترل مالاریا داده ششده است. بازاریابی اجتماعی محصولات
مربوط به انواع کاندوم های تنظیم خانواده و پیشگیری ایدز، .... توسط قیمت
گذاری هایی که انجام شده است که معمولا از طرف اسپانسرهای این برنامه ها
مقدار قابل توجهی یارانه به آنها تعلق گرفته است.